Ford Focus ST Forum banner
161 - 180 of 218 Posts
Heeft iemand dit bestand beschikbaar?

Het dekt de spoelprocedure voor de handgeschakelde versnellingsbak en de locatie van de aftap- en vulpluggen (ST-motor heeft er twee) niet.

Hallo allemaal,
Ik ben bezig met het omwisselen van een 2.0 ecoboost-motor in een oude MGB. Ik heb het bedradingsschema van de motor nodig, specifiek voor de ST. De instructies van het Ford Controls Pack zijn ronduit ontoereikend.
Ik wil geen dood paard slaan, maar de laatste onedrive-link op deze pagina bevat geen specifieke bedrading voor een ST ecoboost-motor.
Als iemand me kan helpen, zou ik dat op prijs stellen. Ik heb alleen de kleurcodes van de bedrading van de motor nodig, inclusief de kleuren van de stekkers van de intercooler-druksensor en de draad van de geluidssymposer.

Ik heb geen torrentbestand, maar ik kan het je wel sturen via een cloudplatform of een ouderwetse cd voor een paar dollar als je wilt.

Ik heb het, stuur me een PM als je geïnteresseerd bent.

Ik breng een oude thread terug, maar ben op zoek naar een 2017 Ford Focus Factory Service Manual die betrekking heeft op mijn ST (niet Haynes of iets dergelijks). Zo ja, dan is het alleen voor dealers. Ik heb online en op eBay gezocht zonder resultaat, alleen de fabriekseigen handleiding.

Ik breng een oud draadje terug, maar ben op zoek naar een 2017 Ford Focus Factory Service Manual dat mijn ST behandelt (niet Haynes of iets dergelijks). Zo ja, dan zij het zo. Ik heb online en op eBay gezocht zonder resultaat, alleen de fabriekseigen handleiding.
Veel van de informatie in het werkplaatshandboek in deze thread zou van toepassing moeten zijn op alle jaren. Ik ken andere lokale ST-eigenaren met facelift ST's die kopieën van dit gedownloade werkplaatshandboek hebben.

Bedankt voor de informatie. Ik zal de handleiding van 2012-2013 dus als basishandleiding gebruiken en daarvan leren. Voor elk voertuig dat ik heb gehad, heb ik een servicehandleiding aangeschaft. Geweldige informatie.

Hoi iedereen,
Ik ben bezig met een 2.0 ecoboost motorwissel in een oude MGB. Ik heb het bedradingsschema van de motor nodig dat specifiek is voor de ST. De instructies van het Ford Controls Pack zijn ronduit ontoereikend.
Ik haat het om een dood paard te slaan, maar de laatste onedrive-link op deze pagina bevat geen specifieke bedrading voor een ST ecoboost-motor.
Als iemand me kan helpen, zou ik het op prijs stellen, ik heb alleen de kleurcodes van de motorbedrading nodig, inclusief de intercooler druksensor en de kleuren van de draadconnectoren van de sound symposer.
Bedankt,
Gary
Hoi Gary

Ik ben vandaag net lid geworden van dit forum, maar ik dacht dat ik misschien kon helpen. Ik heb net een wissel voltooid waarbij een 2 liter ford ecoboost in een '74 TVR is geplaatst in plaats van de originele Triumph 6-in-lijn motor. Ik had grote uitdagingen om documentatie te krijgen over de bedrading en PCM-pinouts om me in staat te stellen sensoren en solenoïden te traceren. Ik heb de '16 Focus-documentatie die lijkt te zijn wat de kit PCM verwacht en ik zou die graag met je delen, evenals alle andere hulp die ik kan bieden. Ik probeer momenteel de vacuümleidingen en sensoren/solenoïden op mijn auto uit te zoeken, omdat ik een '17 Escape-motor als mijn donor voor de wissel heb gebruikt en het eruit moet laten zien als de '16 Focus ST voor de PCM. Ik heb echt wat foto's of schema's nodig van de routing van de vacuümleidingen van de turbocharger en de betrokken apparaten. Laat het me weten als je nog steeds je kleurcodes en connector-id's nodig hebt, dan zal ik toevoegen wat ik heb. Zou het ook leuk vinden om over je project te horen.
Bedankt!
Andy
(calartz@yahoo.com)

Oké jongens, hier is het dan. De volledige handleiding voor de Focus 2012-2013, inclusief ST-uitvoering. Het bevat alle drie secties, namelijk Werkplaatshandleidingen, Bedradingsschema's en PC/ED (Powertrain Control/Emissions Diagnostics.) Een paar maanden geleden heb ik alleen de werkplaatssectie vrijgegeven en kon ik de andere twee secties niet opnemen vanwege kopieerbeveiliging. Deze versie heeft alles.

[HR][/HR]
Image

[HR][/HR]

Je moet Windows gebruiken om deze versie te kunnen gebruiken. Het is getest op Windows 7 en 8 door een paar verschillende vrijwilligers op het forum. Ik heb het niet op XP geprobeerd, maar ik zie geen reden waarom het niet zou werken. Als een van jullie Mac-mensen het zou willen uitvoeren, kun je altijd proberen een kopie van Windows te draaien in een virtuele machine zoals VMware Fusion.

Houd er rekening mee dat je een torrentclient zoals utorrent nodig hebt om het te downloaden, en lees ook het bestand install-instructions.txt zodra je het hebt gedownload en volg alle stappen correct.

Ik hoop dat iedereen geniet van hun kleine vakantiecadeau, van mij aan iedereen :D.

Klik op het cadeau voor de downloadlink. Zorg ervoor dat er een torrentclient is geïnstalleerd!
:
werkt het niet?

View attachment 28589

Graag "Like" deze post als je deze handleiding nuttig vindt. Ik heb veel uren besteed aan het laten werken van dit ding.

Veel plezier en rijd veilig,
-Ocysp

• Like
Reactions: Iammeow
161 - 180 of 218 Posts